« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۸
اجتماعی؛
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح بزرگ ارتقا امنیت اجتماعی در ککهگیلویه | دستگیری ۳۶۳ نفر و توقیف یکصد و ۱۱ خودرو و موتورسیکلت در کهگیلویه | کشف ۱۵ قبضه سلاح و یک هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی اظهار کرد: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل‌های پر تردد و میادین شهر با هدف ارتقای نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و همچنین خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم جهت امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه افزود: در اجرای این طرح ۶۹ دستگاه خودرو، ۴۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

موسوی، تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح تعداد ۲۵ نفر به جرم سرقت، تعداد یکصد و ۱۱ نفر معتاد، ۱۴ نفر سارق، 1 نفر قاچاقچی مواد مخدر،۱۲ نفر خرده فروش مواد مخدر، ۴ نفر به جرم مفاسد اجتماعی، یک نفر به جرم مالی و اقتصادی،31 نفر به جرم قاچاق کالا و ۱۶۴ نفر به جرم سایر جرایم دستگیر، ۱۵ قبضه سلاح و یک‌هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: